fluid friends
Bij Fluid zien we onze klanten en leveranciers graag als vrienden.
We willen relaties opbouwen die wederzijds waardevol zijn en zowel commercieel succes als positieve verandering in de branche kunnen teweegbrengen. Het gaat er voor ons om dat partnerschappen sluiten en samen succesvol zijn zoveel belangrijker is dan transactionele relaties - we willen niet gewoon winst maken.
We stimuleren onze vrienden en partners om op een andere manier na te denken over de branche, om geïnformeerde keuzes te maken over producten die ons kunnen helpen om onze impact op het milieu te verminderen en tegelijkertijd nog steeds uitzonderlijke merkimpact en toegevoegde waarde leveren.
Onze dienstverlening gaat verder dan alleen merchandise leveren - van ondersteuning om beter geïnformeerde productkeuzes te maken tot deskundig advies over hoe u het beste rendement uit uw investering kunt halen.
Om onze toewijding aan onze mensen, het milieu en de gemeenschap verder te ontwikkelen, hebben we nu een ‘doelenkader’ ontwikkeld om te verzekeren dat we altijd ons beste beentje voorzetten. Onze drie pijlers - Fluid Family, Fluid Friends en Fluid Futures - zijn een weerspiegeling van onze bedrijfswaarden, die verder gaan dan alleen winst maken, en helpen om onze commerciële beslissingen te sturen.
We zijn ook B-Corp-gecertificeerd, wat wil zeggen dat we voldoen aan de hoogste normen op het gebied van sociale en milieuprestaties, transparantie en verantwoordingsplicht, om een evenwicht te vinden tussen winst en het leveren van een positieve bijdrage. Hier kunt u meer lezen over B-Corp en wat dat voor ons inhoudt.