We mogen best even opscheppen

Als je trots bent op wat je bereikt hebt, wil je dat graag aan iedereen laten weten. Dat is bij ons niet anders. Wat vind je bijvoorbeeld van onze prijzenkast hieronder? Dit zijn onze grootste prestaties. De prijzen bewijzen dat we niet met minder genoegen nemen en altijd streven naar het best mogelijke resultaat.

Eerste prijs: BPMA - Distributeur van het jaar in 2017 en 2018

BPMA staat voor de British Promotional Merchandise Association. Deze brancheorganisatie zorgt ervoor dat de normen in de markt voor relatiegeschenken en promotionele producten worden nageleefd en organiseert jaarlijks een prestigieuze prijsuitreiking waarbij de bedrijven met de beste service, inzet en professionaliteit in de branche extra in het zonnetje worden gezet.

De winnaar van deze prijs wordt elk jaar door een speciale jury van BPMA-leveranciers uitgekozen. Het is dus enorm bijzonder om deze prijs twee keer op rij te winnen! Het toont de sterke relatie die we met onze leveranciers hebben en de inspanningen die we leveren om deze relatie te onderhouden en versterken.

"We zijn enorm vereerd dat we deze prijs in twee opeenvolgende jaren hebben gewonnen", aldus onze Managing Director Miles Lovegrove. "Het is een bewijs van al het harde werk dat onze teams leveren en de uitzonderlijke service die wij aan al onze klanten bieden. Deze prijs betekent dat we op de goede weg zitten."

Eerste prijs: Sourcing City - Distributeur van het jaar in 2016, 2017 en 2018

Een hattrick aan prijzen! Voor het derde opeenvolgende jaar hebben we tijdens de Sourcing City Awards de categorie Distributeur van het jaar gewonnen. Het is een enorme eer om op dergelijke wijze erkend te worden (zeg nou zelf: wie vindt het nou niet leuk om prijzen te winnen?) en we zijn er dan ook met recht trots op.

Miles (onze MD) was er ook erg blij mee: "Dit is echt een fantastische prestatie. Ik ben apetrots op ons team!" zei hij. "Het komt allemaal neer op de grote creativiteit die we binnen onze teams tentoonspreiden, de goede service die we bieden en natuurlijk gewoon keihard werken. Ik wil mijn hele team en alle leveranciers die voor ons gestemd hebben vanuit het diepst van mijn hart bedanken. Dit is een heel mooi schouderklopje voor ons bedrijf en een goede voorbereiding voor de uitvoering van onze plannen voor 2019!"

Graag gedaan, Miles.

Eerste prijs: BPMA - Marketingcampagne van het jaar in 2016 en 2017

Ook een BPMA-prijs maar weer een andere. De marketingcampagne van het jaar wordt verkozen door een onafhankelijke jury (zoals bij X-Factor maar met leukere mensen en minder muziek). Deze prijs wordt toegekend aan bedrijven met geïntegreerde marketingcampagnes waarin niet alleen uiterst creatieve en innovatieve ideeën zijn verwerkt, maar die ook een goed rendement hebben opgeleverd.

In 2017 hebben we deze prijs gewonnen voor de door ons georganiseerde London Merchandise Show waarbij gebruikers via meerdere platforms werden aangetrokken en gestimuleerd werden zich in te schrijven. Het thema van de vakbeurs was een soort marktkraam, waar deelnemers terecht konden voor tips en adviezen over reclamecampagnes, aangeboden door onze eigen specialisten en eregasten.

In het jaar daarvoor, in 2016, hebben we deze prijs gewonnen voor ons loyaliteitsprogramma, Fluid Rewards. Dit is het eerste loyaliteitsprogramma in de wereld van de promotionele merchandise en biedt klanten de mogelijkheid om bij elke bestelling punten te verzamelen. Deze punten kunnen vervolgens worden ingewisseld voor allerlei soorten goodies en geschenken: van boeken en dvd‘s tot gaminggadgets, luxe vakanties en fantastische ervaringen.

Eerste prijs: BPMA - Student professionele ontwikkeling van het jaar 2016

Dit is zo‘n categorie waarbij we iemand in het zonnetje zetten omdat ze zo fantastisch zijn in wat ze doen, maar waar diegene vast helemaal niet op zit te wachten... Onze eigen Vicki Crosby (verkoopdirecteur bij ons kantoor in Manchester) was dat jaar de allereerste ontvangster van de BPMA Master in Promotionele Merchandise, wat in wezen niet meer betekent dan dat ze een überexpert is op het gebied van merchandising.

De oorkonde maakt deel uit van een professioneel ontwikkelingsprogramma van de BPMA waarin allerlei onderwerpen worden behandeld, van productkennis en printtechnieken tot inkoop. Onze teams doen daar actief aan mee zodat zij altijd volledig op de hoogte zijn van alle actuele ontwikkelingen op het gebied van promotionele merchandise en u daar dus ook zo goed mogelijk over kunnen adviseren.

Knap werk Vicki! We zijn supertrots op je.