Klantcase: Capital One 

De klant:

Capital One is een financiële dienstverlener die in 1996 werd opgericht en sindsdien is uitgegroeid tot één van de tien grootste creditcardaanbieders in het VK.

De opdracht:

Capital One (Europe) PLC nam contact op met onze toegewijde senior-accountmanager Jess Collings. Ze wilden graag een partij paraplu‘s bestellen voor de receptie van hun Engelse hoofdkantoor waar zakenpartners en bezoekers vervolgens vrij gebruik van konden maken.

De uitdaging:

Er was weinig tijd: Jess moest de opdracht in minder dan twee weken voor elkaar krijgen.

De oplossing:

Jess maakte gebruik van haar goede inkoopexpertise om de klant een type paraplu voor te stellen dat in het VK op voorraad was. Hierdoor werd de levertijd aanzienlijk verkort. Ze kon precies de juiste merkkleuren krijgen en regelde zo een partij hoogwaardige paraplu‘s die niet alleen op tijd geleverd werden maar ook perfect bij het merk pasten.

Het resultaat:

De paraplu‘s waren een grote hit. Het interne communicatieteam van Capital One bedankte Jess voor haar werk: “De paraplu‘s waren geweldig. Ze laten mensen zien dat we goed voor onze zakenpartners zorgen én ze promoten ons merk. Bovendien zijn ze van een uitstekende kwaliteit.”